lördag

10 maj

Fyra bibelläsningsplaner. Du väljer ambitionsnivå. Läs mer HÄR
Minikommentarer, ´mannakorn´, från dagens bibelläsning:

 
Psalm 55 - Att kasta bördor
"Kasta din börda på HERREN, han skall uppehålla dig" (Ps 55:23 FB). Läs mer HÄR.

4 Mos 19 - Rening

"Och den som är ren skall på tredje dagen och på sjunde dagen bestänka den som har blivit oren. När han så på sjunde dagen har renat honom, skall han tvätta sina kläder och bada i vatten, så blir han ren om kvällen."  (4 Mos 19:19 FB). Läs mer HÄR.

Höga Visan 3 -
Sök Herren
"Där jag låg i min bädd om natten sökte jag honom som min själ har kär, jag sökte honom men fann honom inte. Jag vill stiga upp och gå omkring i staden, på gatorna och torgen, jag vill söka honom som min själ har kär."  (Höga Visan 3:1-2 FB). Läs mer HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar